5 قدم موثر براي توليد محتوا در اينستاگرام در سال 2020
گروه کسب و کار : شايد نيازي نباشد بگوييم اين روزها توسعه شبکههاي مجازي و کسب و کارهاي اينترنتي به حدي رسيده است که دنياي ارتباطات و فناوري اطلاعات، به جايگزيني قدرتمند براي عصر صنعت تبديل شده است تا جايي که توليد محتوا در اينستاگرام اين روزها مورد توجه بسياري از صاحبان برندهاي تجاري قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دليل شرايط و ويژگيهايي که شبکههاي مجازي به خصوص اينستاگرام براي کسب و کارها ايجاد کرده اند، عموما شرکتهاي تجاري قديمي نيز راهي به سوي اين فضا براي خود ترسيم کرده اند و قدمي در مسير به روز رساني کسب و کار خود برداشته اند و به سمت توليد محتوا در اينستاگرام رفته اند.
کافي است سري به اينستاگرام بزنيد و پيجهاي کاري را جست و جو کنيد؛ آن وقت است که ميبينيد در هر حوزه اي از فضاي اقتصادي کشور، کسب و کاري اينترنتي در شبکههاي اجتماعي راه اندازي شده است و پيجي براي برند سازي و جذب مشتري، فعاليت ميکند.
با دنياي توليد محتوا آشنا شويد
شايد برايتان عجيب باشد که بگوييم اين روزها نانواييها هم براي خود پيج دارند و در اينستاگرام فعاليت ميکنند. با توجه به موارد گفته شده اين سوال همواره مطرح است که فعاليت در اينستاگرام چگونه است و چطور ميتوان به موفقيت در اين دنياي بي حد و حصر دست يافت؟
بايد بگوييم اين روزها توليد محتوا در موفقيت کسب و کارها حرف اول را ميزند. اين که شما بدانيد مخاطبتان کيست، چه نيازهايي دارد و با چه شرايطي به پيج اينستاگرام شما سر ميزند، نقطه اي است که ميتواند زمينه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به اين سوالات ميتوانيد محتوايي ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب توليد کنيد و سبب شويد کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با اين روش به معني ايجاد اعتماد و همچنين برند سازي است که سبب ميشود کاربران بيش از آن که تنها يک نظاره گر صرف باشند، به مشتري وفادار شما تبديل شوند و نيازهاي خود را از طريق پيج کاري شما بر طرف نمايند.
توليد محتوا در اينستاگرام
حتما برايتان جالب است که بدانيد پيجهاي اينستاگرامي اين روزها به درآمدهايي چند ده ميليوني در ماه دست ميابند و مشتريان بسياري براي خود جذب ميکنند. آنها با شناخت مخاطب، اهميت به نياز وي و همچنين توليد محتواي ارزشمند، سعي در جلب اطمينان کاربران داشته و ارتباطي ارزشمند با آنها برقرار ميسازند.
در ادامه موارد فوق بايد بگوييم توليد محتوا در اينستاگرام، بايدها و نبايدهاي بسياري دارد که اگر به آنها توجه نکنيد، قطعا با مشکل رو به رو ميشويد و نمي توانيد کاربران خود را جذب نماييد. نمونههايي از اين موارد عبارتند از:
• هشتگ گذاري
شما ميتوانيد با استفاده از هشتگ، 13 درصد بيشتر از حالت عادي، مخاطبان را به سمت پستهاي خود جذب کنيد و خود را به آنها معرفي نماييد. در واقع هشتگ گذاري راهي است که کمک ميکند شما مخاطبان هدفتان را پيدا کنيد و آنها را براي فالو کردن پيج و همچنين خريد از خود ترغيب نماييد.
توجه داشته باشيد زدن هشتگهاي غير مرتبط و بيش از اندازه خيلي هم جذاب نيست و ميتواند شما را از مسير فعاليت خود دور کند. براي اين کار بهتر است بين 5 الي 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نماييد.
• کپشن نويسي
براي آن که بتوانيد کپشني تاثيرگذار بنويسيد، بايد اطلاعاتي منحصر به فرد ارائه کنيد. در واقع شما ميبايست يک راهنمايي، يک اطلاعات خاص، يک مزيت کسب و کار خود و مواردي از اين دست را با شرايطي استثنايي ارائه کنيد. در واقع منظورمان اين است که اگر شما نتوانيد اطلاعاتي خاص به مخاطب ارائه کنيد و حرفي تازه بزنيد، هيچ جذابيتي براي آنها نخواهيد داشت.
به بياني ديگر شما بايد توجه کنيد توليد محتوا در اينستاگرام با توليد محتوا در فضاهاي ديگر متفاوت است. در واقع منظور اين است که شما بايد به نحوي با کاربر خود ارتباط برقرار کنيد که با شما احساس راحتي کنند. به بياني ديگر لحن خود را به شکلي تنظيم کنيد که هم صميمانه باشد و هم جذاب.
براي ادامه مطلب به لينک زير مراجعه کنيد:
درباره این سایت